lørdag 10. mai 2008

Livet i Berkeley

Ja, da er det vel tid for å si litt om hvordan jeg har det her. Nå er det eksamenstid og dermed mange viktige oppgaver som skal skrives. Så nå er det siste innspurt de neste ukene.

Jeg er blitt mye bedre kjent med maaaaaaange av nordmennene som er her. Det er så mange hyggelige og morsomme norske studenter som er her. Vi er en fin gjeng som samles til fest (selvfølgelig, vi er jo norsk) iblant.

Forholdet til de jeg bor sammen med er veldig godt. Alle tre er de så snille med meg :) Skal bli trist å reise fra dem. Jeg har vært veldig heldig med dem jeg har flyttet inn med, for de er bare så grei! Og det har gått utrolig bra å bo ilamme tre andre fremmede mennesker. Ikke har vi kranglet, og alle rydder opp eller vasker etter seg til en hver tid. Det har vært godt å bo sammen med noen som er såpass eldre enn meg. De er alle tre veldig rolige og reflekterte.

Jeg ser veldig fram til å komme hjem til Trondheim og min kjære nå. Føler det er tid for å reise hjem. Men tiden min her har vært veldig bra med mange nye erfaringer og ny kunnskap. Det er ikke noen tvil om at dette oppholdet mitt her kommer til å ha mye og si for meg i fremtiden. Da snakker jeg om erfanringene jeg har tatt til meg på det "sosiale" planet, men kanskje også for videre utdanning og karriere.

Selv om det hørtes ut som dette var slutten på min bloggkarriere, er det ikke det! Flere innlegg kommer iløpet av måneden!

Ingen kommentarer: