onsdag 9. januar 2008

Før reisen

NÅ HAR JEG FÅTT VISUM! :) Etter to timers venting med frysing utenfor den amerikanske ambassaden i Oslo og en sinnsyk sikkerhetskontroll fikk jeg i går endelig komme inn til visumitervju. I køen traff jeg to jenter fra Bergen som jeg spiste
middag med og dro på shopping ssammen med etterpå. Jeg har altså tilegnet meg nye "bekjentskaper" før den virkelige reisen er begynt. Og i dag kunne jeg gledelig hente visumet mitt på ambassaden.

Det har vært mye papiarbeid med både søknader til Lånakasse, NTNU, Berkeley, og visumsøknad. Så det har vært litt fortvilelse til tider rundt dette. Jeg er glad alt er kommet i orden og gleder meg til jeg er fremme i leiligheten der jeg skal bo i Berkeley.

Først i dag har jeg følt at jeg er spent på hva som møter meg og gleder meg til å oppleve masse nytt de neste månedene jeg har framfor meg...

3 kommentarer:

Lasse Volden sa...

Du var ikke verdens raskeste til å poste kjære =P

Unknown sa...

ååå ka spennanes :):):)
æ skal send dæ post, men må vent litt t at du savna norsk sjokolade og BRUNOST! ;)

savna dæ allerede eller rettere sagt: æ savna dæ før du va forne!!! =/ gleer mæ t å hør ka meir spennanes du bi å opplev :)

superduper gla i dæ :¤

Tora Karoline sa...

åååååå, ja! e nok kinderegg og lakrispipe e bi å savn...å kjent litt nu at e vil ha d! men sånn i midten av februar hadde det passet bra! HINT HINT!!! ;) savna dæ å!
Kjæmpe gla i dæ vænnen. smask!